HTC ONE M8 - SMART FASHION



Iako ne postoji čarobna formula, na pitanje kako imati uspješan blog obično odgovaram navodeći (po meni) tri najbitnija uvjeta: trud, ideja, tehnika. Iako, naravno, trud i ideja imaju veliku ulogu u nastanku, razvoju i samom uspjehu bloga, rekla bih da je ipak kvalitetna tehnika taj presudni faktor koji vas odvaja od prosjeka. Zašto? Odgovor je veoma jednostavan; bilo kakva ideja, pa čak i ona najkreativnija, bez dobrog vizuelnog predstavljanja vrlo jednostavno može proći neprimjećeno. Ja, istina, ne spadam u skupinu onih koji 21. stoljeće shvataju kao jedan "prenapuhani informacioni sistem" koji je društvu oduzeo mnogo više, no što mu je dao. Sasvim suprotno (možda i zbog toga čime se bavim) smatram da je tehnika danas uveliko olakšala život, pa čak i onom prosječnom čovjeku, stavljajući mu na dohvat ruke sve ono što mu je do jučer bilo gotovo nedostižno. 
Kada se bavite jednim ovakvim "poslom" s godinama dobijete hronični strah od prenatrpanog inboxa, hrpe neobjavljenih fotografija i neodgovorenih mailova. Upravo iz ovih razloga sam posljednjih godina postala pravi manijak kada je riječ o tehnici, posebno telefonu, vodeći računa da u svakom trenutku držim stvari pod kontrolom (ne skupljam neodgovorene mailove i neobjavljene fotografije). Upravo zbog ovakve potrebe, HTC M8 se našao na pravom mjestu baš onda kad sam ga trebala. Kao bloger, život vam se svodi na otprilike tri stvari: telefon, laptpp i aparat. Osuđena na cjelodnevni online rad koji pri tom zahtijeva i gotovo svakodnevno trčanje za obavezama, ali i stalni pristup pretraživačima i svim društvenim profilima, "usudila" sam se da na jednom uređaju imam sve. Iako sam prethodno pratila razvoj koji je napravljen od HTC One do HTC One M8 telefona, dobivši ovaj uređaj od HTCa bila sam i više nego iznenađena. 
Prije svega, izgled telefona je i više nego savršen (ako je moguće to reći)! Za mene, svakodnevnu trčkaralicu, vrlo je bitno da telefon mogu imati uvijek uz sebe, bilo da nosim torbu veličine kofera, bilo da sa sobom imam samo neseser. Upravo zbog svog tankog dizajna, koji bi se, kako mi se čini, mogao uvući u zadnji džep farmerica, HTC One M8 je čista blogerska magija!



S druge strane, osuđena na stalno fotografisanje (a svi koji me znaju, znaju i da sam luda za slikanjem, škljocam apsolutno SVE bez obzira gdje sam i s kim sam) do sada sam uglavnom morala sa sobom da vučem aparat, koji i nije bio adekvatan za nosanje u svakoj situaciji (uglavnom je vrlo težak za nošenje u torbi, morate da razmišljate kome da ga povjerite dok obavljate nešto drugo i milion drugih razloga). Ovako, sa M8 i njegovih 168 grama doslovno zaboravljate da je uz vas, sve do trenutka kada vam na pamet ne padne novi škljoc-škljoc! Uz to, veličina ekrana (5inča) i više je nego dovoljna da na najbolji način u kadar uhvatite što ste već uhvatili pogledom. 
Koliko god da škljocam oko sebe, otprilike duplo škljocam sebe ^^ Selfie manijak + bloger manijak (već zvuči strašno) - morala sam da imam nešto što će zadovoljiti potrebe ovo dvoje prethodno pomenutih, a kud ćete bolje od telefona čija prednja kamera je posebno rađena za (ne samo manijake poput mene) nego cijelu selfie naciju čijim fotografijama se danas zatrpavaju sve postojeće društvene platforme. 


Pišući, ispitujući, ali prije svega koristeći M8, postalo mi je sasvim razumljivo zbog čega je ovaj telefon svrstan u Top 10 najboljih telefona današnjice. Iako nisam tech-freak, nadam se da vam je moje žensko (čitaj pomalo laičko) recenziranje HTC M8 telefona bar dijelom razjasnilo zašto imam gotovo savršene fotografije na Instagramu (što me vrlo često pitate) i kako iz svakog trenutka izvučem ono najbolje.
Naredni put vam pišem o omiljenim aplikacijama, do tad' ne zaboravite da me pratite na Instagramu!

xx




Share:

12 comments

  1. Predivan je. što jest-jest :)

    ReplyDelete
  2. Nisam jedina koja pravi slike za blog mobitelom,jednostavno i prakticno,za tvoje slike,svaka cast ;) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Outfit postove još uvijek radim isključivo aparatom, sve drugo - živio telefon :D

      Delete
  3. I ja ga imam, najbolji telefon ikad! Super su ti fotkice :**

    ReplyDelete
  4. i mene je bas zanimalo cime radis slike na instagramu.. odliccne suu!!

    ReplyDelete
  5. Koji lak imas na noktima? :)

    ReplyDelete
  6. Zna li ko gdje je najsigurnije kupiti HTC ONE M8 a da nije BH Telecom? Danke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam moj dobila od HTCa iz Zagreba, ako zelis mogu provjeriti da li se moze naruciti direktno kod njih :)

      Delete
  7. Hvala na brzom odgovoru.Cujemo se dalje u inbox, javim ti se na fb ili mailom(kako ti odgovara) pa kada stignes-provjeri sve info te mi javi ;)

    ReplyDelete
  8. Svejedno, gdje god da se javis - tu sam! :)

    ReplyDelete